پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

دسترسی به دارایی رمزارز بدون نگرانی از فراموشی گذرواژه

«کیف پول سخت افزاری رمزارز بیومتریک دی سنت» (The D’CENT Biometric Crypto Hardware Wallet) ایمن ترین دستگاه کنترل رمزارز در جهان است که با استفاده از اثر انگشت خود می توانید به راحتی و با امنیت بالا ارز دیجیتال خود را ذخیره کرده و به آن دسترسی پیدا می کنید.

به گزارش سکه نیوز به نقل از نکست وب، برنامه نویس استفان توماس دچار یک مشکل بزرگ شد. در سال 2011 ، بیش از 7000 واحد از پول جدیدی به نام بیت کوین به او تعلق گرفت که وی آن را در یک کیف پول دیجیتالی قرار داد و آنگاه فراموشش کرد. اما سال ها بعد، ارزش آن بیت کوین ها تقریبا به 400 میلیون دلار رسید. متأسفانه، توماس مدت ها پیش رمز آن کیف پول را از دست داده بود و اکنون فقط دو بار فرصت دارد تا قفل کیف پول را باز کند قبل از اینکه فناوری رمزگذاری داخل کیف پول همه چیز را پاک کند، از جمله 400 میلیون دلار درآمد خالص توماس.


ارز دیجیتال چیست؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمزارز و ارز مجازی


همانطور که مشخص شد، مشکل توماس منحصر به فرد نیست. شرکت رمزارز «چینالیسیس» تخمین می زند که حدود 20 درصد از 18.5 میلیون بیت کوین موجود که در حدود 140 میلیارد دلار ارزش دارند در کیف پول های دیجیتال فراموش شده یا گم شده وجود دارند.

کیف پول سخت افزاری رمزارز بیومتریک دی سنت اولین کیف پول سخت افزاری است که از ارزهای دیجیتال با استفاده از بیومتریک (زیست سنجی) محافظت می کند. بنابراین دیگر هیچ کس به دلیل فراموش کردن رمز عبور، ثروت خود را از دست نخواهد داد.

البته، دی سنت در واقع ارز دیجیتال را در خود نگه نمی دارد. دی سنت کلید های بسیار مهم تراکنش های عمومی و خصوصی را در خود جای داده است که در واقع به ارز های دیجیتال مانند بیت کوین ارزش آنها را اختصاص می دهد.

اندازه آن بزرگتر از ریموت کنترل درب پارکینگ شما نیست، و این کیف پول که به بلوتوث و یو اس بی متصل می شود، پیشرفته ترین کیف پول سخت افزاری رمزارز در جهان است که از معماری Multi-IC برای ایجاد امنیت فوق العاده محکم در محتویات کیف پول شما استفاده می کند.

اما دی سنت به جای وارد کردن گذرواژه و کد برای دسترسی به کلیدهای تراکنش، اولین دستگاه در نوع خود است که در واقع اثر انگشت شما را می خواند. این اطمینان حاصل می کند که فقط خود شما می توانید به سرمایه خود دسترسی پیدا کنید و از آن استفاده کنید. حتی اگر شخصی کیف پول 400 میلیون دلاری دی سنت شما را در اختیار گرفته و فرار کرده است، هرگز بدون اثر انگشت منحصر به فرد شما نمی تواند به سرمایه موجود در حساب شما دست پیدا کند.

برخلاف سایر دستگاه ها که شما را وادار می کنند همه تراکنش های خود را از طریق یک اپلیکیشن انجام دهید، دی سنت در واقع یک نمایشگر بزرگ OLED برای خود دارد که نمای کاملی از حساب ها و تراکنش های اخیر خود را دقیقاً از طریق دستگاه به شما ارائه می دهد.

در مورد سازگاری، دی سنت در لیگ های بزرگ بازی می کند، و توانایی نگهداری و ایمن سازی محبوب ترین ارزهای دیجیتال جهان از جمله بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین، XRP ، اتریوم، توکن های ERC-20 و بسیاری دیگر را دارد که به طور مرتب اضافه می شوند .

در حال حاضر، قیمت مصرف کننده این کیف پول 119 دلار می باشد. همچنین می توانید با استفاده از کد WALLET14 هنگام خرید آن از تخفیف 14 دلاری بهره مند شوید و قیمت نهایی را به 105 دلار برسانید.

کد خبر: 1400021512MGMMMF

مطالب مرتبط:

پرداخت مالیات از طریق رمزارز در زوگ سوئیس

خرید NFT توسط سود رمزارز ها شامل مالیات می شود

پرداخت از طریق رمزارز به بزرگترین شرکت بیمه سوئیس

کریپتو مام: ممنوعیت رمزارز مانند خاموش کردن اینترنت است

رمزارز می‌تواند سودآور باشد اما برای مالیات آن هم آماده هستید؟

بیشتر بخوانید

کیف پول تراست (Trust Wallet) چیست؟

Trust Wallet یک کیف پول رمزنگاری شده است که برای کاربران موبایل طراحی شده است و به آنها امکان ارسال ، دریافت و ذخیره...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته