جمعه 10 فروردین 1403

علاقه مردم آسیا و اقیانوسیه به روش های پرداخت نوظهور دیجیتال

نظرسنجی اخیر انجام شده توسط مسترکارت نشان داده است که 94 درصد از مردم منطقه آسیا و اقیانوسیه به فکر استفاده از روشهای نوظهور پرداخت مانند ارز دیجیتال هستند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کریپتو دیلی، با گسترش دامنه روش های پرداخت، تعداد افرادی که مایل به استفاده از روش های پرداخت جایگزین هستند نیز در حال افزایش است. نظرسنجی مسترکارت نه تنها نشان دهنده تعداد بالای افرادی است که می خواهند حداقل یکی از روش های پرداخت نوظهور را امتحان کنند، بلکه نشان می دهد که 69 درصد از پاسخ دهندگان در منطقه آسیا-اقیانوسیه در این نظرسنجی گفتند که احتمالاً در سال آینده کمتر از پول نقد استفاده می کنند.


ارز دیجیتال


سانديپ مالهوترا، معاون اجرایی محصولات و نوآوري آسيا و اقيانوسيه مسترکارت در مورد این تغيير که در این نظر سنجی نمایان شد، اظهار داشت:
«مردم در منطقه آسیا و اقیانوسیه به تازگی از فناوری های جدید پرداخت استفاده نمی کنند. آنها این تغییرات عمدی را تا حدودی بر اساس ضرورت انجام داده اند، اما همچنین به مسائل مربوط به امنیت شخصی، امنیت و راحتی نیز اهمیت می دهند.»

گزینه های پرداخت نوظهور ارائه شده در نظرسنجی شامل کدهای QR ، کیف پول های دیجیتال یا موبایل، برنامه های اقساطی، ارز دیجیتال و بیومتریک (زیست سنجی) بودند.

در حالی که نگرانی های امنیتی مربوط به حفاظت از داده ها یکی از مهمترین عوامل ناسازگاری برای افرادی است که از روش های پرداخت در حال ظهور استفاده می کنند، منطقه آسیا-اقیانوسیه یکی از بزرگترین مصرف کنندگان و تولید کنندگان محصولات و پلتفرم های ارز دیجیتال است.

به عنوان یکی از بزرگترین مراکز توسعه فناوری و تجارت در جهان، این کشورها کمک بزرگی به اکوسیستم رمزارز می کنند. همانطور که مالهوترا توضیح می دهد، آزاد اندیشی مردم منطقه آسیا و اقیانوسیه نسبت به فناوری های جدید با این مطالعه ثابت می شود.

وی خاطرنشان کرد:
«مشتریان در آسیا و اقیانوسیه از قبل به دلیل آزاد اندیشی خود در برابر فناوری های جدید و نوآوری در سطح جهانی شناخته شده اند و این یافته ها تأیید می كند كه این روند همچنان ادامه دارد زیرا گزینه های پرداخت دیجیتال به سرعت در این قسمت از جهان به جریان اصلی تبدیل می شوند.»

کد خبر: 1400022718MGMMMF

مطالب مرتبط:

پرداخت مالیات از طریق رمزارز در زوگ سوئیس

خرید NFT توسط سود رمزارز ها شامل مالیات می شود

پرداخت از طریق رمزارز به بزرگترین شرکت بیمه سوئیس

کریپتو مام: ممنوعیت رمزارز مانند خاموش کردن اینترنت است

رمزارز می‌تواند سودآور باشد اما برای مالیات آن هم آماده هستید؟

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته