پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

عرضه توکن جدید توسط فوروکومبو برای بازپرداخت به قربانیان هک

سرویس دیفای هک شده «فوروکومبو» به عنوان بخشی از برنامه جبران خسارت برای بازپرداخت به 22 کاربر متضرر، توکن های iou صادر می کند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، ابزار ترکیبی تراکنش های مالی غیرمتمرکز فوروکومبو به قربانیان سو استفاده اخیر هکر ها که 15 میلیون دلار به سرقت بردند، غرامت پرداخت می کند.


فناوری بلاک‌چین و اپلیکیشن‌های مبتنی بر توکن


هفته گذشته، پس از تماس اینترنتی با کاربران متضرر، فوروکومبو برنامه جبران خسارت را منتشر کرد و اعلام کرد 5 میلیون توکن iouCOMBO برای قربانیان عرضه می کند.

از مجموع 100 میلیون توکن COMBO، 5 میلیون سکه به مجموعه بازیابی اختصاص داده شده است و از یکم مارس به مدت 360 روز به طور مستقیم به آنها واگذار می شود. طبق اعلامیه، فوروکومبو انتظار دارد که ایجاد و توزیع استخر بازیابی در آوریل پس از اتمام حسابرسی ها به اتمام برسد.

دارندگان توکن COMBO برای تقسیم هزینه های جمع آوری شده در فوروکومبو و مشارکت در حاکمیت تشویق می شوند. در زمان انتشار، توکن COMBO با قیمت 2.85 دلار معامله می شد که در طی 24 ساعت گذشته حدود 3.4 درصد کاهش داشت. براساس اطلاعات کوین مارکت، در روز هک، این تکن با قیمت 5.22 دلار معامله می شد.

همانطور که قبلا گزارش شد، فوروکومبو در 27 فوریه مورد سو استفاده قرارداد قرار گرفت، مهاجم با استفاده از یک قرارداد جعلی پروتکل را فریب داد تا فکر کرد که قرارداد آنها نسخه جدیدی از Aave است. در یک سند کالبد شکافی واقعه در تاریخ 1 مارس، فوروکومبو گفت که این حمله 22 کاربر را تحت تأثیر قرار داده و در نتیجه 15 میلیون دلار ضرر در 21 دارایی مختلف رخ داده است.

فوروکومبو به کوین تلگراف گفت، دارایی های به سرقت رفته شامل سکه های اصلی دیفای مانند بائو فاینانس (BAO)، COMBO ، کرو دائو (CRV) و همچنین استیبل کوین های معروف مانند تتر (USDT) و یو اس دی کوین (USDC) بودند.

فوروکومبو 1.74 میلیون دلار سرمایه در گردش دیگر نیز در حین این حمله از دست داد. این تیم نوشت: «ما تصمیم گرفته ایم که بودجه باقیمانده را برای حفظ پروژه و عملیات اداری حفظ کنیم و اطمینان حاصل کنیم که قادر به تعهد خود به جامعه COMBO هستیم.»

فوروکومبو موضوع را به مجریان قانون گزارش داده و همکاری با سرویس تجزیه و تحلیل قرارداد هوشمند «سرتورا» را برای دریافت حسابرسی کامل در مورد حادثه آغاز کرده است.

کد خبر: 1399121908MGMMMF

مطالب مرتبط:

عرضه اولین توکن فلزات جهان توسط غول معدنی روسیه 

توکن های تعویض ناپذیر ستاره جدید صنعت رمزارز هستند؟

بایننس قالب جدید عرضه اولیه صرافی خود را با توکن هواداری آث میلان آزمایش کرد

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

آشنایی با ارز دیجیتال بیکری توکن (BAKE)

ارز بیکری توکن (BAKE) در سپتامبر سال 2020 راه اندازی شد و بخشی از اکوسیستم بیکری سواپ است. ارائه دهندگان نقدینگی از طریق توکن...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین BEP2 (BTCB)

یک توکن با استاندارد BEP2 است که 100 درصد توسط بیت کوین (BTC) پشتیبانی می شود. آدرس های ذخیره برای هر کسی جهت حسابرسی...

توکن و استاندارد ERC20 چیست؟

ERC-20 مجموعه ‌ای از قوانینی است که باید روی یک توکن پیاده‌ سازی شود تا امکان فعالیت روی شبکه اتریوم برای آن ایجاد شود. ERC-20ها...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته