جمعه 31 فروردین 1403

پذیرش پرداخت رمزارز توسط بزرگترین اپراتور سینمای تایلند

گروه ماژور سینپلکس شروع به پذیرش رمزارز به عنوان بخشی از پروژه آزمایشی رمزارزی خود می کند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، اعلام شده است که گروه ماژور سینپلکس، بزرگترین اپراتور سالن سینماهای تایلند، برخی از مشتریان خود را قادر به خرید بلیط با ارزهای دیجیتال کرده است.

براساس گزارش روز پنجشنبه آژانس خبری محلی سیام راث، ماژور سینپلکس در اقدامی برای حمایت از نوآوری و فناوری های جدید، از آغاز طرح آزمایشی پرداخت ارز دیجیتال خود خبر داده است.


ارز دیجیتال چیست؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمزارز و ارز مجازی


به منظور ایجاد کردن گزینه پرداخت جدید، این شرکت با صرافی رمزارز محلی «زیپ مکس» و شرکت پرداخت دیجیتال RapidZ همکاری کرده است.

ماژور سینپلکس در 4 مارس در سالن سینمای راتچایوتین بانگکوک برای اولین بار ویژگی خود را ارائه داد و به مشتریان امکان خرید بلیط با رمزارز از طریق RapidZ را با اسکن کد QR داد. سینپلکس پیش بینی می کند تا پایان سال 2021 آزمایش خود را به 39 سالن سینمای دیگر در سراسر بانگکوک گسترش دهد.

این خبر نشان می دهد که این اولین بار در تاریخ سینمای تایلند است که یک سالن سینمای تایلندی رمزارز را به عنوان پرداخت قبول می کند.

ناروت جیانسانونگ، سخنگوی ماژور سینپلکس، گفت که این طرح جدید قصد دارد مشتری های بیشتری را که بر روی رمزارز سرمایه گذاری کرده اند جذب کند. وی گفت که در حال حاضر تخمین زده می شود که تایلند حداکثر 1 میلیون دارنده رمزارز داشته باشد که 2 درصد از کل جمعیت بالغ کشور را تشکیل می دهد.

در اواسط ماه فوریه، کمیسیون بورس و اوراق بهادار تایلند پیشنهاد کرد شرایط خاصی را برای افرادی که مایل به سرمایه گذاری در رمزارز هستند وضع کند. طبق گزارشات، این رگولاتوری قصد دارد درآمد سرمایه گذاران را حداقل 33250 دلار سالانه برای داشتن صلاحیت جهت سرمایه گذاری در رمزارز تایین کند. مدتی بعد معلوم شد که ظاهرا این سازمان از مواضع خود عقب نشینی کرده، با اعلام اینکه قصد داشته احساسات سرمایه گذاران را ارزیابی کند.

کد خبر: 1399121508MGHMMMF

مطالب مرتبط:

روشن سازی قوانین رگولاتوری در تایلند پس از واکنش های تند عمومی

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته