جمعه 31 فروردین 1403

گسترش ریپل در آسیا تحت تأثیر دادخواست SEC قرار نگرفته است

مدیر عامل شرکت ریپل، برد گارلینگهاوس می گوید فعالیت های این شرکت در منطقه آسیا اقیانوسیه تحت تأثیر مشکلات رگولاتوری فعلی در ایالات متحده قرار نگرفته است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، علی رغم اینکه ریپل در میانه یک دادخواست 1.3 میلیارد دلاری با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده قرار دارد، به نظر می رسد که روال معمول ریپل همچنان ادامه دارد.

روز جمعه، گارلینگهاوس در گفتگو با رویترز فاش کرد که این شرکت در جریان دادخواست SEC تاکنون هیچگونه واکنش منفی در صحنه تجاری آسیا اقیانوسیه متحمل نشده است:
«این (دادخواست) مانع فعالیت ما در ایالات متحده شده است، اما واقعاً تأثیری بر آنچه در آسیا و اقیانوسیه برای ما می گذرد، نداشته است.»


ریپل چیست؟


در دسامبر سال 2020، SEC ریپل و مدیران اصلی آن را به دلیل نقض قوانین اوراق بهادار در فروش توکن های XRP از سال 2013 متهم کرد.

گارلینگهاوس به عدم وجود هرگونه پیامد از وضعیت خوب این شرکت در رابطه با نهادهای رگولاتوری در منطقه اشاره كرد و اظهار داشت: «ما توانسته ایم به رشد تجارت در آسیا و ژاپن ادامه دهیم زیرا در این بازارها وضوح رگولاتوری داشته ایم.»

در واقع، ژاپن و سایر کشورهای آسیا اقیانوسیه از نظر تاریخی برای ریپل و XRP مطلوب بوده اند. ریپل حتی بخشی از سرمایه گذاری مشترک با مجموعه شرکت های ژاپنی «اس بی آی هولدینگز» برای تشکیل «اس بی آی ریپل» است. این سرمایه گذاری مشترک در قلب پروژه های متعددی با هدف ایجاد یک کریدور پرداخت مجهز به ریپل در آسیا قرار دارد.

در مارس 2020، این شرکت پرداخت بلاک چین در جنوب شرقی آسیا بیشتر گسترش یافت و با «دی مانی»، یک شرکت فناوری مالی تایلندی همکاری کرد.

گارلینگهاوس همچنین اثرات ناشی از حذف نام یا توقف معاملات XRP در صرافی های آمریکایی را ناچیز دانست. طبق گفته مدیر عامل شرکت ریپل، بیش از 200 پلتفرم در سراسر جهان جفت معاملات XRP را لیست می کنند.

به غیر از صرافی های رمزارز ایالات متحده، مدیران دارایی و صندوق های ارز دیجیتال مانند بیت وایس و گری اسکیل نیز دارایی های XRP خود را منحل کرده اند.

در ماه دسامبر، رئیس ریپل فاش کرد که تنها 5 درصد از مشتریان این شرکت در خارج از کشور مستقر هستند. گارلینگهاوس حتی قبلاً گفته بود که در صورت عدم بهبود شرایط رگولاتوری، این شرکت قصد دارد اقدامی خارج از ایالات متحده انجام دهد.

در همین حال، برد گارلینگهاوس و دیگر مدیر این شرکت، کریس لارسن، درخواست های حقوقی جداگانه ای را برای خاتمه دادن به این پرونده انتشار داده اند. وکلای هر دو مدیر شرکت می گویند که شبکه مبارزه با جرایم مالی وزارت خزانه داری قبلاً XRP را به عنوان یک ارز مجازی طبقه بندی کرده است.

کد خبر: 1399121601MGMMMF

مطالب مرتبط:

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

ثبت نمایندگی ریپل در وایومینگ، عامل رشد مقطعی قیمت XRP شد

ریپل به دنبال استفاده از XRP در ارزهای دیجیتال بانک مرکزی

رئیس پیشین SEC شکایت از ریپل را اشتباه دانست

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته