جمعه 31 فروردین 1403

گروه موسیقی آمریکایی آلبوم جدید خود را به صورت NFT منتشر می کند

گروه موسیقی راک آمریکایی کینگز آو لیون (Kings of Leon) پس از چهار سال وقفه کاری، این بار با یک آلبوم اختصاصی به صورت توکن تعویض ناپذیر (NFT) بازگشته است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، این گروه موسیقی چهار سال است که آلبومی منتشر نکرده و البته بخشی از آن به خاطر همه گیری کرونا بوده است. اما این بار با چیزی برگشته که چیزی بیشتر از عنوان آلبوم هشتم آن ها به شمار می رود.


بلاک چین چیست و چگونه کار می کند؟


گروه راک کینگز آو لیون روز جمعه آلبوم جدید خودش را با نام «وقتی خود را ببینی» منتشر می کند که به صورت توکن تعویض ناپذیر خواهد بود.

پروژه رولینگ استون که ناشر این کار است، گفت که این آلبوم به شکل سه توکن تعویض ناپذیر تحت عنوان «خودت را NFT کن» عرضه خواهد شد.

خود آلبوم به صورت سنتی در پلتفرم های اسپاتیفای و آی تیونز منتشر می شود، اما نسخه NFT آن در پلتفرم غیرمتمرکز یلوهارت (YellowHeart) قرار خواهد گرفت.

این گروه موسیقی با این کار نام خود را به عنوان اولین گروه موسیقی که آلبوم NFT منتشر کرد، در تاریخ ماندگار می کند.
هر سه نوع سری «خودت را NFT کن» طوری طراحی شده که جوایز ویژه هواداران را فعال می کند و یکی از آن ها محدود به بسته آلبوم ویژه است. جایزه دیگر امتیازهای اجرای زنده مثل ردیف جلوی ابدی را ارائه می کند و سومی ویژه هنرهای صوتی تصویری اختصاصی است.

یک از توکن ها NFT به قیمت 50 دلار، شامل اقلام همراه مثل کاور جایگزین برای آلبوم و نسخه صفحه گرامافون (البته به شکل محدود) است.

فروش آلبوم های NFT کینگز آو لیون روز جمعه شروع می شود و تا دو هفته ادامه خواهد داشت و پس از آن این توکن ها تبدیل به اقلامی می شود که قابل خرید و فروش است.

یلوهارت یک پروژه جدیدی است که اصولا برای پلتفرم های فروش بلیت مبتنی بر بلاک چین طراحی شده است. این پلتفرم که در سال 2020 راه اندازی شد، قصد دارد برای فروش بلیت به آفرینندگان آثار هنری کمک کند تا واسطه ها حذف شوند.

جاش کاتز (Josh Katz) مدیرعامل یلوهارت گفت که این پلتفرم خدمات مشاوره ای نیز برای آموزش هنرمندان درباره بلاک چین و NFT ارائه می دهد.

کاتز اطمینان دارد که NFT باعث خواهد شد که هواداران موسیقی بتوانند با خرید و فروش آلبوم ها درآمد خوبی کسب کنند.

کد خبر: 1399121401AAMMMH

مطالب مرتبط:

رشد چشمگیر فروش آثار هنری رمزنگاری شده با توسعه توکن های غیر قابل تعویض (NFT)

عرضه اولین توکن فلزات جهان توسط غول معدنی روسیه 

بیشتر بخوانید

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته