پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

تخلیه 140 هزار بیت کوین در این ماه توسط نهنگ ها

نهنگ ها در این ماه پس از یک دوره انباشت پایدار، در حال تخلیه بیت کوین خود هستند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، بر اساس گزارش جدیدی از جمع کننده داده های بازار، گلس نود، نهنگ های بیت کوین مقدار زیادی بیت کوین را در ماه فوریه نقد کردند.

گلس نود هر موردی را که دارای بین 1000 تا 10،000 بیت کوین است به عنوان یک نهنگ تعریف می کند، در حالی که نهنگ های هامپبک (کوهان دار) بیش از 10،000 بیت کوین را نگه می دارند. این گزارش نشان داد که تعداد نهنگ ها در سال منتهی به 5 فوریه 2021 بیش از 14 درصد افزایش یافته است.

ولع خرید نهنگ ها در ژانویه با خرید 80 هزار بیت کوین به ارزش 3.84 میلیارد دلار به قیمت های امروز، به اوج خود رسید.


مشهورترین رمزارز ، بیت کوین


اما از ماه فوریه، به نظر می رسد که نهنگ ها و هامپبک ها سود های سنگینی کسب کرده اند و 140،000 بیت کوین را از ابتدای ماه معادل 6.72 میلیارد دلار نقد کرده اند.

این داده ها رابطه معکوس بین فعالیت های معاملاتی نهنگ ها با سرمایه گذاران کوچکتر، اما هنوز هم بسیار ثروتمند را نشان می دهد.

گلس نود خاطرنشان کرد که دلفین ها و کوسه ها که کیف پول هایی بین 100 و 1000بیت کوین نگهداری می کنند، 95،000 بیت کوین به ارزش 4.56 میلیارد دلار را در ژانویه نقد کردند، اما در ماه فوریه روند صعودی شد، و از ابتدای ماه به طور کلی 117،000 (5.61 میلیارد دلار) جمع شد.

بنا به اعلام گلس نود: «نکته قابل توجه این است که چگونه تغییرات دارایی در کلاس دلفین و کوسه (بنفش) و نهنگ و هامپبک (سبز) از نظر حجم و شکل معکوس می شوند. وقتی که یک کلاس افزایش حجم را می بیند، کلاس دیگر کاهش حجم (و بالعکس) را می بیند.

اختاپوس و ماهی، کیف پول هایی که بین 10 و 100 بیت کوین دارند، از نوامبر 2020 به طور مداوم دارایی های خود را نقد می کنند و در کمتر از چهار ماه بیش از 128000 بیت کوین یا 6.14 میلیارد دلار فروخته اند.

سقوط قیمت 20 درصدی بیت کوین در این هفته اقدامات زیادی را برای نهنگ ها به بار آورد و یک نهنگ زیرک موفق شد 156 میلیون دلار را پیش از شروع افت قیمت در روز دوشنبه نقد کند.

ترس از روند نزولی بیشتر ممکن است به وجود نیاید زیرا تحقیقات جدید از پلتفرم تجاری کراس تاور استدلال می کند که خرید سازمانی بیت کوین را در بلند مدت بالاتر از 50،000 دلار نگه می دارد.

مطالب مرتبط:

وزیر خزانه داری آمریکا: بیت کوین به شدت سوداگرانه است

بیت کوین بزرگترین کلاهبرداری تاریخ است؟

بیشتر بخوانید

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین دایمند (BCD)

بیت کوین دایمند (BCD) یک هارد فورک از بیت کوین است. فورکی که در بلوک 495866 اتفاق می افتد، و تغییراتی از جمله الگوریتم...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین BEP2 (BTCB)

یک توکن با استاندارد BEP2 است که 100 درصد توسط بیت کوین (BTC) پشتیبانی می شود. آدرس های ذخیره برای هر کسی جهت حسابرسی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته