جمعه 10 فروردین 1403

ترافیک بالا بایننس و کراکن را با مشکل مواجه کرد

افزایش ترافیک که رکورد جدیدی ثبت کرد، باعث شد صرافی ها از جمله بایننس و کراکن با مشکل مواجه شوند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از امبکریپتو، چانگپنگ ژائو مدیرعامل صرافی بایننس روز پنجشنبه در حساب توییتر خود از ثبت سه رکورد ترافیک در 15 دقیقه خبر داد و گفت که همه دارایی های موجود در این صرافی تحت پوشش بیمه SAFU هستند.

این صرافی هنگام فراخوانی از رابط برنامه نویسی کاربردی (API) دو دقیقه تاخیر داشت. بایننس خیلی سریع مشکل را حل کرد، اما تنها صرافی نبود که مشکلات ارتباطی پیدا کرد.

صرافی کراکن مستقر در آمریکا نیز گزارش هایی از مشکل در اتصال به سایت از سوی مشتریانش دریافت کرد و سپس اعلام کرد که مشکل با ترافیک بسیار سنگین مرتبط است.

کراکن سپس امکان ورود و ثبت نام را به خاطر آنچه «تقاضای بسیار بالا» عنوان داشت، به صورت موقت غیرفعال کرد. در حال حاضر هر دو صرافی مشکل را رفع کرده و به فعالیت عادی بازگشته اند.

صرافی های رمزارزی بارها پس از افزایش شدید قیمت ارزهای دیجیتال شاهد مشکلات ناشی از ترافیک بالا بوده اند. در روزهای اخیر هم با ثبت رکورد جدید 1600 دلاری برای اتر و بازگشت بیت کوین به بالای 37 هزار دلار، صرافی ها شاهد حجم معاملات بالاتر از میانگین بودند.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال چیست ؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمز ارز و ارز مجازی

بخشی از این ترافیک بالا احتمالا به سرمایه گذاران خرد مربوط است و در هفته های اخیر افزایش چشمگیری در استقبال این سرمایه گذاران از بازار رمزارز مشاهده شده است. ثبت رکورد جدید در جستجوی برای عبارت «خرید رمزارز» در گوگل شاهد این مدعا است.

مطالب مرتبط: 

شروع عرضه سود به مشتریان توسط یک صرافی ارز دیجیتال

صرافی های هند چگونه با پول کثیف مقابله می کنند

یک صرافی اسلامی در بحرین ، وارد بازار رمزارز می‌شود

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته