جمعه 31 فروردین 1403

تعطیلی مزارع استخراج رمزارز در یک منطقه خودمختار چین

حکومت منطقه مغولستان داخلی چین به دنبال یک همه پرسی عمومی در مورد یک پیشنهاد رگولاتوری است که شامل برنامه هایی برای تعطیل کردن تمام مزارع استخراج رمزارز در منطقه است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از بلاک کریپتو، کمیسیون توسعه و اصلاحات مغولستان داخلی (DRC) هفته گذشته پیشنهادی را درباره اقدامات مختلف رگولاتوری با هدف کمک به این منطقه در دستیابی به اهداف صرفه جویی در انرژی تحت چهاردهمین برنامه پنج ساله اقتصادی چین که از 2021 تا 2025 ادامه می یابد، منتشر کرد.


پیشنهاد این سازمان حکومتی به عنوان بخشی از زمینه حذف صنایعی که انرژی بیش از حد مصرف می کنند، تلاش می کند تمام پروژه های استخراج ارز دیجیتال را تا پایان آوریل 2021 کاملاً محو و تعطیل کند.


استخراج رمزارز


در مورد چگونگی سرعت بخشیدن به روند بازسازی صنایع پرمصرف، این پیشنهاد بیشتر به دنبال کنترل صحیح مقیاس توسعه مراکز داده و جلوگیری از ایجاد هرگونه پروژه استخراج ارز مجازی جدید است.

منطقه مغولستان داخلی، پس از سیچوان و زین جیانگ، سومین نقطه بزرگ در چین است که خانه مزارع استخراج رمزارز است، که متکی بر نیروگاه های انرژی فسیلی هستند.

دوره همه پرسی عمومی تا 3 مارس به طول می انجامد و باید دید که آیا DRC مغولستان داخلی در نهایت استخراج رمزارز را تحت تاثیر قرار می دهد یا خیر.

DRC مغولستان داخلی شعبه ای محلی از کمیسیون توسعه ملی و اصلاحات چین (NDRC) است که بالاترین برنامه ریز اقتصادی کشور و یکی از 21 وزارتخانه کابینه است که شورای دولتی را تشکیل می دهند.

در سال 2019، هنگامی که NDRC تلاش کرد راهنمای کلان خود را در مورد سازماندهی مجدد صنایع به روز کند، در ابتدا استخراج رمزارز را به گروهی از صنایع اضافه کرد که باید در پیش نویس پیشنهادی حذف شوند.

اما ماه ها پس از یک فرآیند همه پرسی عمومی، سازمان در راهنمای نهایی سازماندهی مجدد، رمزارز را شامل فعالیت هایی که باید حذف شوند قرار نداد.

این اولین باری نیست که دولت مغولستان داخلی می خواهد فعالیت های استخراج رمزارز را متوقف کند. در ماه آگوست گذشته، مقامات این منطقه از برق رسانی به 21 مزرعه استخراج رمزارز جلوگیری کردند.

چنین موضعی با رویکرد همتایان در استان سیچوان متفاوت است.

همانطور که قبلا توسط بلاک کریپتو شرح داده شده بود، دولت سیچوان چندین پارک صنعتی دولتی تأسیس کرده است که مزارع استخراج بیت کوین می توانند از سال 2020 در این محیط سازگار کار کنند تا از برق آبی که در صورت مصرف نکردن هدر می رود استفاده کنند.

کد خبر: 1399121111MGMMMF

مطالب مرتبط:

پاندمی، گیم‌نت‌های کره جنوبی را به سمت استخراج رمزارز سوق داد

استخراج رمزارز ایران را یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان می‌کند؟

شرکت نفتی روسیه مزرعه استخراج بیت‌کوین ایجاد کرد

بزرگ‌ترین مزرعه خورشیدی استخراج بیت کوین در کالیفرنیا تاسیس می‌شود

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

استخراج رمزارز ممنوع شد!

به گزارش سکه نیوز و به نقل از ایسنا، حسن روحانی در جلسه امروز (چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰) بیان کرد در موضوع قطعی برق...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته