جمعه 28 اردیبهشت 1403

خریدار مرموز NFT 69 میلیون دلاری بیپل معلوم شد

خریدار مرموز یک اثر هنری دیجیتال از هنرمند مشهور بیپل (Beeple) شناسایی شد و او گفته است که این اثر یک میلیارد دلار ارزش دارد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یوتودی، پس از چندین روز خانه حراج کریستی اعلام کرد که متاکووان (MetaKovan)، بنیان گذار صندوق توکن تعویض ناپذیر (NFT) متاپرس (Metapurse)، خریدار مرموز اثر دیجیتال گرانقیمت بیپل است.


فناوری بلاک‌چین و اپلیکیشن‌های مبتنی بر توکن


مایک وینکلمن (Mike Winkelmann) که با نام هنری بیپل شناخته می شود، توکن تعویض ناپذیر «پنج هزار روز اول» را برای فروش گذاشته بود که متاکووان توانست از بالاترین پیشنهاد که متعلق به جاستین سان (Justin Sun) بنیان گذار ترون بود، پیشی گرفته و این تابلوی دیجیتال را 69 میلیون دلار بخرد.

در تاریخ 11 مارس، اثر هنری بیپل با رکورد شگفت انگیز 69.3 میلیون دلار فروخته شد. جالب است که پیشنهاد اولیه فقط 100 دلار بود.

گرانترین فایل جی پی جی (JPG) تاریخ ترکیبی از 5000 اثر هنری است که توسط این طراح گرافیست اهل ویسکانسین در طول بیش از 13 سال ایجاد شده است.

سان در یک توییت ادعا کرد که در آخرین ثانیه های حراج دو هفته ای فقط با 250,000 دلار فاصله، پیشنهادی بالاتر از او ارائه شده است.

ارزش اثر بیش از یک میلیارد دلار است

متاکووان که هویت واقعی اش هنوز ناشناخته مانده، ادعا می کند که این توکن تعویض ناپذیر با ارزش ترین اثر هنری نسل حاضر است و پیش بینی می کند که ارزش آن یک روز به بیش از یک میلیارد دلار برسد.

او گفت:
در میان NFTها با ارزش، این یکی کار بی نظیری خواهد شد. به این دلیل که این کار نشان دهنده 13 سال کار روزمره است. تکنیک ها قابل تکرار هستند و مهارت نیز چیزی است که ممکن است بهتر از آن پیدا شود، اما تنها چیزی که نمی توانید به صورت دیجیتال هک کنید زمان است. این نگین تاج است، با ارزش ترین قطعه هنری برای این نسل. ارزش آن 1 میلیارد دلار است.

تووبادور (Twobadour)، کارپرداز متاپرس که با متاکووان کار می کند، به شبکه خبری سی ان بی سی (CNBC) گفت که در آینده می توان این اثر را توکن سازی کرد، اما کسب درآمد اولویت اصلی آنها نیست.

کد خبر: 1399122301AAMMMF

مطالب مرتبط:

هفت نکته که باید درباره NFT بدانید

NFT نقاشی سوزانده شده «بنکسی» 400 هزار دلار به فروش رسید

فروش اولین توییت به عنوان یک NFT توسط مدیر عامل توییتر

توکن های تعویض ناپذیر ستاره جدید صنعت رمزارز هستند؟

عرضه اولین توکن فلزات جهان توسط غول معدنی روسیه 

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

آشنایی با ارز دیجیتال بیکری توکن (BAKE)

ارز بیکری توکن (BAKE) در سپتامبر سال 2020 راه اندازی شد و بخشی از اکوسیستم بیکری سواپ است. ارائه دهندگان نقدینگی از طریق توکن...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین BEP2 (BTCB)

یک توکن با استاندارد BEP2 است که 100 درصد توسط بیت کوین (BTC) پشتیبانی می شود. آدرس های ذخیره برای هر کسی جهت حسابرسی...

توکن و استاندارد ERC20 چیست؟

ERC-20 مجموعه ‌ای از قوانینی است که باید روی یک توکن پیاده‌ سازی شود تا امکان فعالیت روی شبکه اتریوم برای آن ایجاد شود. ERC-20ها...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته