پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

فروش ویدیوی خوردن خفاش مرد روسی با NFT

«پتر داویدتچنکو»، هنرمند نمایشی روس، توکن غیر قابل تعویض (NFT) از ویدئویی را که وی در حال خوردن یک خفاش زنده در مقابل پارلمان اروپا است، تهیه کرده و با حداقل پیشنهاد 4500 دلار به حراج گذاشته است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از دکریپت، می پرسید چرا او خفاش خورده است؟ مشخصاً برای بیگ فارما (نظریه توطئه بیگ فارما، یک نظریه توطئه است که ادعا می کند شرکت ها و جامعه پزشکی و داروسازی در راستای اهداف شوم و مخالف صلاح مردم و تشدید بیماری ها تلاش می کنند).

این شخص گفته است: «من به کسانی که به شدت از عمل من آزرده شده اند، پیشنهاد می کنم عصبانیت خود را به تهدید بزرگتری معطوف کنند.»


ارز دیجیتال چیست؟


داویدتچنکو در بیانیه مطبوعاتی اش که با دکریپت به اشتراک گذاشته توضیح داد، اتحادیه اروپا سالانه میلیون ها دلار از طریق لابی با شرکت های دارویی کسب می کند، و اضافه کرد: «اگر مرگ یک موجود زنده باعث آگاهی از میلیون ها مرگ در نتیجه آدم کشی هماهنگ دولتی شود، پس احساس می کنم ضروری است.»

توکن های غیرقابل تعویض نوع خاصی از دارایی های دیجیتالی هستند. هر یک از آنها منحصر به فرد است، کمیابی دیجیتال را امکان پذیر می کند و آنها را قادر می سازد تا از نظر ارزش افزایش یابند.

داویدتچنکو در حال حاضر برای حمایت مالی از هدف خود، NFT را در بازار دیجیتال« اپن سی» به حراج می گذارد. پیشنهاد اولیه 2.5 WETH است. این یک توکن مبتنی بر اتریوم است که ارزش آن به خود اتریوم (ETH) وابسته است، یا تقریبا 4540 دلار با توجه به قیمت های فعلی. با این حال، تاکنون پیشنهادی ارائه نشده است.

شاید هم به این دلیل است که جدا از جنجال های آشکار اخلاقی، خوردن حیوانات زنده در بسیاری از کشور ها تحت قوانین آزار حیوانات غیرقانونی است. در واقع، در اتحادیه اروپا، جایی که این قوانین لازم الاجرا است، آسیب عمدی به زندگی یک حیوان با 1500 یورو (1820 دلار) جریمه نقدی همراه می شود در حالی که اقدامات بی رحمی و جراحت جدی می تواند منجر به 30 هزار جریمه و دو سال زنذان باشد.

مطالب مرتبط:

رشد چشمگیر فروش آثار هنری رمزنگاری شده با توسعه توکن های غیر قابل تعویض (NFT)

مزایده تکه‌های شاهکار میکل آنژ به عنوان توکن‌های غیر قابل تعویض

فروش بیش از 100 میلیون دلار NFT در ماه گذشته

رپِر «لینکین پارک» به جنون NFT سلبریتی‌ها پیوست

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته