پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

کدام کشورها علاقه بیشتری به رمزارز دارند؟

رمزارز که به اختصار کریپتو هم نامیده می شود، نوعی ارز مجازی است که می تواند برای خرید کالاها و خدمات مورد استفاده قرار گیرد. از زمان ظهور بیت کوین و سایر رمزارز های برجسته در سال های اخیر، این ارز های دیجیتال در سراسر جهان حرکت سریعی را شروع کرده اند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از اینوز، در واقع، بر اساس تجزیه و تحلیل داده های جستجوی گوگل، تعداد افرادی که به دنبال ارز دیجیتال هستند فقط در سال گذشته 203 درصد افزایش یافته است.


ارز دیجیتال چیست ؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمز ارز و ارز مجازی


با ایجاد بیشتر علاقه به یادگیری اطلاعات بیشتر در مورد این کنجکاوی در حال رشد، در اینجا سعی کردیم بفهمیم کدام کشورها بیشتر به ارز دیجیتال علاقه دارند و چه کسی می خواهد آن را بخرد.

برای تعیین این موضوع، ما چگونگی انجام جستجوی گوگل عبارت «ارز دیجیتال» را در 115 کشور مختلف در سراسر جهان بررسی کردیم. از این طریق، ما توانستیم 50 کشور برتر را که بیشتر به ارزهای دیجیتال علاقه مند هستند، شناسایی کرده و درکی از تقاضای جهانی داشته باشیم.

50 کشور برتر که به صورت آنلاین ارز دیجیتال را جستجو می کنند

با متوسط هر ماه 213 هزار جستجو برای عبارت ارز دیجیتال، ایالات متحده کشوری است که بیشترین علاقه را به این نوع جدید و محبوب ارز دارد.

در حقیقت، با 2،556،000 جستجوی گوگل در یکسال، این بدان معناست که افراد در ایالات متحده حداقل سه برابر بیشتر از هر کشور مورد مطالعه دیگر این عبارت را جستجو می کنند.

از این داده ها می توان نتیجه گرفت که ایالات متحده آمریکا، خانه سیلیکون ولی و غول های فناوری مانند اپل و فیس بوک، با اختلاف بیشترین علاقه به رمزارز را داراست.

تجزیه و تحلیل ها نشان می دهد که هند در جایگاه دوم علاقه به ارز های دیجیتال قرار دارد، با میانگین هر ماه 67000 جستجوی این عبارت و به طور متوسط هر سال 804000 جستجو. این اندکی بیش از دو برابر علاقه نشان داده شده توسط کشور دوم آسیایی در این فهرست، اندونزی است که با میانگین 27000 جستجو در هر ماه یا 324000 سالانه، در رتبه چهارم جهان قرار گرفته است.

تجزیه و تحلیل ما نشان می دهد که بریتانیا با میانگین ماهانه 54000 جستجو و 648،000 جستجو سالانه، در رتبه سومین کشور با بالاترین میزان جستجو برای ارز دیجیتال قرار دارد.

در حقیقت، شکل الکترونیکی پول نقد در میان بریتانیایی ها بسیار محبوب است به طوری که مرجع راهبرد امور مالی این کشور، مسئول رگولاتوری خدمات مالی در بریتانیا، تخمین می زند که 3.86 درصد از کل مردم در سال 2020 دارای ارزهای دیجیتال هستند.

انگلستان تنها کشور اروپایی بود که در میان پنج کشور برتر جهان قرار گرفت. آلمان دومین کشور اروپا با تنها 11،000 جستجو ماهانه برای عبارت ارز دیجیتال است.

به استثنای بریتانیا، به نظر می رسد علاقه به ارز دیجیتال در کشورهای اروپایی به طور قابل توجهی کمتر از سایر نقاط جهان است. با مشاهده پرتغال و فنلاند، هر دو کشور هر ماه به طور متوسط فقط 2000 جستجو برای ارز دیجیتال انجام می دهند، 33 برابر کمتر از هند و بیش از 100 برابر کمتر از ایالات متحده.

کانادا در جستجوی ارزهای دیجیتال در رتبه پنجم قرار گرفت و به طور متوسط 25000 جستجوی ماهانه ارائه می دهد که به طور متوسط هر ساله برابر با 300 هزار جستجو می باشد.

پس از آن، ویتنام هر ماه فقط 2،000 جستجو کمتر برای این شکل در حال ظهور ارز انجام می دهد. در این کشور در مجموع 23،000 جستجو در هر ماه به طور متوسط (276،000 هر سال) انجام می شود.

علاقه به رمزارز بین کشورها، از جمله در همان قاره، به طور قابل توجهی متفاوت بود. به عنوان مثال، در حالی که کشورهای آسیایی مانند هند و اندونزی به عنوان برخی از کشورهای بسیار درگیر با رمزارز رتبه بندی می شوند، سایر کشورهای آسیایی مانند ارمنستان، بنگلادش و تایوان علاقه بسیار کمتری نشان می دهند، با متوسط جستجوی ماهانه 2000 ، 2800 و 3200 .

بزرگترین ترس ها درباره ارز دیجیتال که متخصصان پاسخ دادند

برای درک بهتر ارز دیجیتال، کارشناسان ما به بیشترین نگرانی های جستجو شده در گوگل در مورد رمزارز پاسخ داده اند.

آیا ارز دیجیتال بی خطر است؟

بله، ارز دیجیتال بی خطر است. کلیه وجوه ذخیره شده در ارز دیجیتال توسط فناوری بلاک چین و سوابق قابل اعتماد مالکیت ایمن می شود.

علاوه بر این، کیف پول های رمزارز به خوبی رمزگذاری شده اند که هک کردن آنها تقریباً غیرممکن است. تنها نگرانی شما باید نگهداری از گذرواژه های حسابتان و امن نگه داشتن کلیدهای خصوصی کیف پولتان باشد. از این طریق وجوه شما محافظت می شوند.

آیا ارز دیجیتال سرمایه گذاری خوبی است؟

امکان ثروتمند شدن از طریق ارز های دیجیتال وجود دارد. همچنین این احتمال وجود دارد که تمام پولتان را از دست بدهید. البته این نوع سرمایه گذاری مانند هر سرمایه گذاری دیگر نیاز به داشتن دانش کافی دارد.

برای جلوگیری از ضرر در بازار بسیار پر نوسان ارز های دیجیتال، آموزش یک فاکتور کلیدی است. همچنین باید به ماهیت این ارز ها هم دقت کنید. برخی رمزارزها مانند بیت کوین صرفا برای سرمایه گذاران کلان یا نهنگ های با سهم عمده در بازار طراحی شده اند که با قدرت خود قیمت ها را دستکاری و سود های کلانی کسب می کنند، در حالی که این مردم عادی هستند که کل سرمایه شان را می بازند.

در این میان استیبل کوین ها هم وجود دارند که می توانند سرمایه گذاران را از خطرات مربوط به نوسانات شدید رمزارز ها در امان نگه دارند، مانند سکه تتر که هر واحد آن با پشتوانه یک دلار آمریکا می باشد، و همچنین استیبل کوین های کونوس کش، کونوس یو، کونوس ای، و کونوس کد که توسط انواع ارز های فیات پشتیبانی می شوند.

آیا ارز دیجیتال قانونی است؟

وضعیت حقوقی رمزارز از دولتی به دولت دیگر متفاوت است و هنوز در بسیاری از آنها تعریف نشده یا تغییر می کند. در حالی که اکثر کشورها استفاده از رمزارز را غیرقانونی نمی دانند، وضعیت آن به عنوان پول (یا کالا) متفاوت است و پیامدهای رگولاتوری آن متفاوت است.

در حالی که برخی از دولت ها به صراحت استفاده و تجارت آن را مجاز دانسته اند، برخی دیگر آن را ممنوع یا محدود کرده اند. به همین ترتیب، سازمان های مختلف دولتی، ادارات و دادگاه ها رمزارز ها را به طور متفاوتی طبقه بندی کرده اند.

چرا ارزش ارز دیجیتال کاهش می یابد؟

دلایل بسیاری وجود دارند مانند، اخبار، قابلیت استفاده، پذیرشو تقاضا. قیمت هر دارایی مورد معامله عمومی، اعم از کالا، سهام یا ارز دیجیتال توسط خریداران و فروشندگان تعیین می شود که در مورد ارزیابی عادلانه آن به توافق می رسند.

بازارهای ارزهای دیجیتال بسیار پر نوسان هستند، درست مثل هر بازار جدید قبل از رسیدن به بلوغ. در حالی که این فناوری به وضوح در اینجا باقی خواهد ماند، اما هیچ کس نمی تواند به طور قطعی بگوید که آینده بلند مدت ارزهای دیجیتال چه خواهد بود، و این عدم اطمینان است که منجر به یک بازار بسیار احساسی می شود که در معرض نوسانات شدید است.

چرا مردم در مورد ارز دیجیتال بدبین هستند؟

مردم همیشه از تغییرات عصبی می شوند و ارز دیجیتال تهدیدی برای امور مالی سنتی است. تنها راه حل واقعی برای بدبینی مردم زمان خواهد بود.

شما می دانید که دولت، رسانه ها، و پول سنتی دارای نهاد هایی هستند که همه سعی در بی اعتبار کردن رمزارز ها دارند که البته تأثیر گسترده ای بر درک عمومی از آنها دارد. یک روایت معمول این است که این ارز های دیجیتال برای پولشویی و توسط مجرمان استفاده می شود. در حالی که آمار نشان می دهد درصد کمی از کاربران از این روش استفاده کرده اند، و این یک قطره در اقیانوس در مقایسه با ارز شماره یک جهان است که برای فعالیت های جنایی استفاده می شود: دلار آمریکا. در نتیجه این بحث هیچ اساسی ندارد.

بیت کوین در سال 2008 راه اندازی شد، اما فقط در همین اواخر است که دولت ها، موسسات بزرگ و شرکت ها جدی گرفتن آن را به عنوان یک راه حل و یک کلاس سرمایه گذاری آغاز کرده اند. در حالی که این پذیرش ها بسیار دیر آغاز شده است، اما این یک گام مثبت برای ارز های دیجیتال است.

کد خبر: 1400010508MGMMMH

مطالب مرتبط:

هند به رغم ممنوعیت احتمالی رمزارز، دومین کشور جهان در علاقه به این صنعت است

آشتی فیات و رمزارز؛ خودروساز ایتالیایی هدیه رمزارزی می دهد

امکان خرید با رمزارز از طریق کارت های اعتباری ویزا

پاداش به رانندگان حامی محیط زسیت با رمزارز

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته