پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

NFT نقاشی سوزانده شده «بنکسی» 400 هزار دلار به فروش رسید

نسخه توکنایز شده نقاشی سوزانده شده «بنکس»ی (نام مستعار هنرمند گرافیتی، فعال و منتقد سیاسی، کارگردان و نقاش بریتانیایی است) در بازار NFT اپن سی نزدیک به 400000 دلار فروخته شد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، یک توکن غیر قابل تعویض یا NFT از نقاشی سوزانده شده ای توسط بنکسی، هنرمند مشهور خیابانی بریتانیا ، نزدیک به 400000 دلار فروخته شده است.


فناوری بلاک‌چین و اپلیکیشن‌های مبتنی بر توکن


در تاریخ 8 مارس، این توکن در بازار NFT اپن سی به قیمت 228.69 اتر، در زمان نوشتن مقاله تقریبا 382،000 دلار، به فروش رسید. این فروش پس از سه روز حراج، با حدود 70 پیشنهاد دهنده با قیمت اولیه 0.00001 اتر انجام شد.

این NFT توسط «برنت بنکسی»، گروهی از سرمایه گذاران رمزارزی ایجاد شد که نقاشی «ابله ها» بنکسی را با قیمت تقریبی 100000 دلار در ماه فوریه خریداری کردند.

«ابله ها» نقاشی ای است که صنعت هنری را به سخره می گیرد و حراج شلوغی را برای یک قاب به تصویر می کشد که روی آن نوشته شده است: «نمی توانم باور کنم شما ابله ها این مزخرف را خریداری می کنید.» در تاریخ 4 مارس، صاحبان آثار هنری این نقاشی را در یک لایو توییتر و در مکانی ناشناخته در بروکلین سوزاندند و به توکن تبدیل کردند.

NFT ابله ها به «گلکسی»، یک کاربر اپن سی فروخته شد که در حال حاضر چهار NFT دیگر نیز به نمایش گذاشته است.

در حالی که این توکن اولین NFT است که نشان دهنده نقاشی تایید شده بنکسی است، اما اولین بار نیست که یک اثر هنری پس از از بین رفتن به توکن تبدیل می شود.

در آگوست سال 2020، سلبریتی «اشتون کوچر» یک تصویر توکنیزه شده از دفترچه یادداشت خود که نشان دهنده چندین جفت چشم ، یک ستاره، و امضای خودش بود را در یک حراج خیریه در بازار «کریپتو گراف» قرار داد.

در ماه فوریه، یک سرمایه گذار یک NFT ایجاد شده توسط «لیندسی لوهان» مشهور را خریداری کرد، سپس اقدام به سوزاندن آن کرد، و توکن را به یک آدرس کیف پول غیر قابل خرج کردن ارسال کرد تا در آینده هیچ کس نتواند مالک یا معامله کننده این توکن باشد. این تصمیم توسط مفسر محبوب رمزارز، «دیفای دود» تمجید شد.

کد خبر: 1399121812MGMMMF

مطالب مرتبط:

فروش اولین توییت به عنوان یک NFT توسط مدیر عامل توییتر

هفت نکته که باید درباره NFT بدانید

توکن های تعویض ناپذیر ستاره جدید صنعت رمزارز هستند؟

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

آشنایی با ارز دیجیتال بیکری توکن (BAKE)

ارز بیکری توکن (BAKE) در سپتامبر سال 2020 راه اندازی شد و بخشی از اکوسیستم بیکری سواپ است. ارائه دهندگان نقدینگی از طریق توکن...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین BEP2 (BTCB)

یک توکن با استاندارد BEP2 است که 100 درصد توسط بیت کوین (BTC) پشتیبانی می شود. آدرس های ذخیره برای هر کسی جهت حسابرسی...

توکن و استاندارد ERC20 چیست؟

ERC-20 مجموعه ‌ای از قوانینی است که باید روی یک توکن پیاده‌ سازی شود تا امکان فعالیت روی شبکه اتریوم برای آن ایجاد شود. ERC-20ها...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته