پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

آشنایی با ارز دیجیتال کرو دائو (CRV)

کرو یک صرافی غیرمتمرکز برای استیبل کوین ها است که از یک بازارگردان خودکار (AMM) برای مدیریت نقدینگی استفاده می کند. در این مطلب بر اساس اطلاعات وبسایت مرجع ارز های دیجیتال Coinmarketcap.com به معرفی سکه کرو دائو می پردازیم.

کرو (CRV) چیست؟

کرو در ژانویه 2020 راه اندازی شد و مترادف با پدیده امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) است و در نیمه دوم سال 2020 رشد چشمگیری داشته است.

در ماه آگوست، کرو یک سازمان غیرمتمرکز خودگردان (DAO) را راه اندازی کرد، که CRV توکن داخلی آن می باشد. دائو از ابزار ساخت مبتنی بر اتریوم «آراکون» برای ایجاد اتصال چندین قرارداد هوشمند استفاده شده برای نقدینگی واریز شده کاربران استفاده می کند. موضوعاتی از قبیل حاکمیت، از نظر وزن و جنبه های دیگر با آراگون متفاوت است.

چه کسانی بنیانگذار کرو هستند؟

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت کرو مایکل اگوروف، دانشمند روسی است که تجربه های مختلفی در زمینه شرکت های مرتبط با ارزهای دیجیتال دارد.

در سال 2015 ، او بنیانگذار و مدیر ارشد فناوری NuCypher شد، یک تجارت مبتنی بر ارزهای دیجیتال که زیرساخت ها و پروتکل های حفظ حریم خصوصی را حفظ می کند.

اگوروف همچنین بنیانگذار شبکه غیرمتمرکز بانکی و وام دهی LoanCoin است.

چه چیزی کرو را منحصر به فرد می کند؟

کرو با دنبال کردن وظایف خود به عنوان یک بازارگردان خودکار به طور خاص برای معاملات استیبل کوین ها مورد توجه قرار گرفته است.

راه اندازی توکن DAO و CRV با توجه به استفاده CRV برای حاکمیت، سودآوری بیشتری به همراه داشت، زیرا براساس تعهد نقدینگی و طول مالکیت به کاربران تعلق می گیرد.

انفجار در معاملات دیفای، دوام کرو را تضمین کرده است، زیرا بازارگردان های خودکار حجم عظیمی از نقدینگی و سود های مرتبط به کاربران را برمی گردانند.

به همین ترتیب، کرو برای هر کسی که در فعالیت های دیفای مانند فارمینگ و استخراج نقدینگی شرکت می کنند و همچنین افرادی که به دنبال به حداکثر رساندن سوددهی بدون ریسک از طریق استیبل کوین های بدون نوسان هستند، ساخته شده است.

این پلتفرم با گرفتن کارمزد ناچیز که به تأمین کنندگان نقدینگی پرداخت می شود، درآمد کسب می کند.

چند سکه کرو (CRV) در گردش وجود دارد؟

کرو (CRV) همراه با کرو دائو در آگوست سال 2020 راه اندازی شد. هدف آن کارکرد به عنوان یک ابزار حاکمیت، ساختار تشویقی و روش پرداخت کارمزد، همراه با روش درآمد بلند مدت برای تأمین کنندگان نقدینگی است.

حداکثر عرضه 3.03 میلیارد توکن است که اکثر آنها (62٪) به ارائه دهندگان نقدینگی توزیع می شود. باقیمانده به شرح زیر تقسیم می شود: 30 درصد به سهامداران، 3 درصد به کارمندان و 5 درصد به ذخیره جامعه. تخصیص به سهامداران و کارمندان با یک برنامه واگذاری دو ساله ارائه می شود.

CRV هیچگونه استخراج اولیه نداشت و باز کردن قفل تدریجی توکن ها به این معنی است که حدود 750 میلیون توکن باید یک سال پس از راه اندازی در گردش باشند.

امنیت شبکه کرو چگونه است؟

کرو خطرات رایج مرتبط با واریز وجوه در قراردادهای هوشمند و معامله با بازارگردان های خودکار، یعنی ضرر ناگهانی را به همراه دارد.

از آنجا که کرو فقط از استیبل کوین ها پشتیبانی می کند، خطر مربوط به حرکت سریع بازارها کاهش می یابد.

کرو (CRV) را از کجا می توانید خریداری کنید؟

CRV یک توکن قابل معامله آزاد است و در برابر ارزهای دیجیتال، استیبل کوین و ارز فیات در صرافی های معتبر در دسترس است.

این موارد شامل بایننس، اکی اکس، و هوبی گلوبال هستند که تا سپتامبر 2020 سهم عمده از حجم معاملات CRV را در اختیار داشتند.

کد خبر: 1400021103MGMCMF

مطالب مرتبط:

آشنایی با ارز دیجیتال پکسوس استاندارد (PAX)

آشنایی با ارز دیجیتال سوئیس بورگ (CHSB)

آشنایی با ارز دیجیتال ریوین (REV)

آشنایی با ارز دیجیتال سلو (CELO)

آشنایی با ارز دیجیتال فلو (FLOW)

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

آشنایی با ارز دیجیتال بیکری توکن (BAKE)

ارز بیکری توکن (BAKE) در سپتامبر سال 2020 راه اندازی شد و بخشی از اکوسیستم بیکری سواپ است. ارائه دهندگان نقدینگی از طریق توکن...

آشنایی با ارز دیجیتال ترو یو اس دی (TUSD)

ترو یو اس دی یک استیبل کوین با پشتوانه دلار آمریکا است که با نرخ 1: 1 به دلار آمریکل متصل می شود. ترو...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین BEP2 (BTCB)

یک توکن با استاندارد BEP2 است که 100 درصد توسط بیت کوین (BTC) پشتیبانی می شود. آدرس های ذخیره برای هر کسی جهت حسابرسی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته