شنبه 1 اردیبهشت 1403

افزایش جستجوی NFT در گوگل همزمان با رکورد های جدید در فروش

افزایش قابل توجه جستجو عبارت NFT اثبات کننده علاقه عموم به توکن های غیر قابل تعویض است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از بی این کریپتو، افزایش جستجوها برای NFT از اواخر ژانویه 2021 آغاز شد و در ماه فوریه به شدت هفته به هفته صعود کرد. داده های گوگل پیش بینی می کند این عبارت به شاخص علاقه 100 برسد، که نشان دهنده اوج محبوبیت این اصطلاح تا 13 مارس است.

NFT

در مقایسه، جستجوی «دیفای» بسیار عقب مانده است. جستجوی این عبارت فقط کمی در اوایل سال افزایش یافت و سپس دوباره عقب نشینی کرد.

اینها از جمله محبوب ترین جستجوهای مرتبط هستند: NFT چیست؟ سکه های NFT چیست؟ NFT چگونه کار می کند؟


فناوری بلاک‌چین و اپلیکیشن‌های مبتنی بر توکن


برای کسانی که از پیش نمی دانند، NFT یک دارایی دیجیتال است که توسط فناوری بلاک چین پشتیبانی می شود. آنها قابل مبادله و قابل تکرار نیستند. ایده این است که این توکن ها اصالت واقعی و کمیابی دیجیتالی را نشان می دهند.

منشن ها (در مورد NFT) در شبکه های اجتماعی از ابتدای سال به همین ترتیب افزایش می یابد. تجزیه و تحلیل توییتر نشان می دهد که از ماه ژانویه به طور متوسط روزانه تقریباً 2000 و در مجموع 81.4 هزار منشن در ایالات متحده ثبت شده است.

علاقه به NFT تحت تاثیر خرید و فروش سلبریتی ها قرار دارد

افزایش افرادی که می خواهند بدانند NFT چیست و چگونه کار می کند با توجه به سیل حراج های معروف بزرگ اخیر تعجب آور نیست. این رویدادها مقادیر حیرت انگیزی پول به همراه داشته اند.

موسیقی دان کانادایی «گرایمز» یک مجموعه NFT را به قیمت 6 میلیون دلار فروخت و Kings of Leon اولین گروه موسیقی بود که تاکنون آلبوم جدیدی را به عنوان NFT فروخته است.

جک دورسی، مدیر عامل توییتر، یک علاقه مند و سرمایه گذار مشتاق به رمزارز، از اولین توئیت خود در سال 2006 یک NFT ایجاد کرده است. پیشنهاد برتر در زمان نوشتن این مقاله تا 2،500،000 دلار است.

بیشترین فروش در اختیار کریستیز است

خانه حراج کریستیز (یک بنگاه تجارت آثار هنری و یک خانه حراج اشیاء هنری با شهرت جهانی است) خیلی زود وارد این نوع حراج جدید شده است و اخیراً گرانترین فروش NFT تا کنون را انجام داده است. یک اثر هنری دیجیتال توسط مایک وینکلمن، هنرمند دیجیتال معروف به «بیپل»، به قیمت 69 میلیون دلار فروخته شد.

این اثر هنری تلفیقی از 5000 اثر هنری است که طی 14 سال گذشته توسط بیپل بصورت آنلاین پست شده است.
این فروش همچنین اولین موردی بود که کریستیز پرداخت های رمزارز را به یکی از فروش های خود اضافه کرد.

کد خبر: 1399122215MGMMMF

مطالب مرتبط:

توکن های تعویض ناپذیر ستاره جدید صنعت رمزارز هستند؟

بایننس قالب جدید عرضه اولیه صرافی خود را با توکن هواداری آث میلان آزمایش کرد

عرضه اولین توکن فلزات جهان توسط غول معدنی روسیه 

فروش اولین توییت به عنوان یک NFT توسط مدیر عامل توییتر

هفت نکته که باید درباره NFT بدانید

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

آشنایی با ارز دیجیتال بیکری توکن (BAKE)

ارز بیکری توکن (BAKE) در سپتامبر سال 2020 راه اندازی شد و بخشی از اکوسیستم بیکری سواپ است. ارائه دهندگان نقدینگی از طریق توکن...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین BEP2 (BTCB)

یک توکن با استاندارد BEP2 است که 100 درصد توسط بیت کوین (BTC) پشتیبانی می شود. آدرس های ذخیره برای هر کسی جهت حسابرسی...

توکن و استاندارد ERC20 چیست؟

ERC-20 مجموعه ‌ای از قوانینی است که باید روی یک توکن پیاده‌ سازی شود تا امکان فعالیت روی شبکه اتریوم برای آن ایجاد شود. ERC-20ها...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته