جمعه 10 فروردین 1403

بتمن هم به جنون NFT پیوست

یک روز پس از فروش یکی از آثار هنرمند دیجیتال «بیپل» با رکورد 69 میلیون دلار، ناشر محبوب کامیک آمریکایی اکنون با شخصیت برجسته بتمن خود به جنون NFT می پیوندد. دی سی کامیکس جدیدترین نام بزرگ پس از «ان بی ای تاپ شات» و «کریستیز» است که به جنون توکن های غیر قابل تعویض (NFT) می پیوندد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین گیپ، ان اف تی ها در اصل توکن های رمزارز مبتنی بر بلاک چین هستند که با یکدیگر قابل تعویض نیستند. بنابراین، هر توکن برای خود منحصر به فرد است و از این رو نشان دهنده نوعی کمیابی دیجیتالی است.


فناوری بلاک‌چین و اپلیکیشن‌های مبتنی بر توکن


طبق اعلام رسمی، بازار دیجیتال «وی وی» با دی سی کامیکس برای راه اندازی ان اف تی های نشان دهنده تصاویر دیجیتال سیاه و سفید بتمن همکاری خواهند کرد. ان اف تی های جدید از آثار هنری داروین کوک، جیم لی، جائه لی و گری فرانک الهام گرفته شده اند که از 11 مارس در اپلیکیشن وی وی برای فروش گذاشته شد.

بازار ان اف تی در چند وقت اخیر منفجر شده است و به خودی خود یک صنعت چند میلیون دلاری است. علاوه بر این، باعث دموکراتیزه شدن کل بازار آنلاین شده است و هنرمندان دیجیتال می توانند از ان اف تی استفاده کنند و قطعات هنری منحصر به فرد خود را به ازای هر مبلغی که داوطلب حاضر به پرداخت است، به فروش برسانند.

هدف وی وی ارائه یک تجربه جمع آوری نسل بعدی است که در آن کاربران می توانند از مالکیت های معنوی و شخصیت های مورد علاقه خود به صورت NFT استفاده کنند. این پروژه با روند محبوب برنامه های تلفن همراه خود در اپ استور، رشد زیادی داشته است.

رشد انفجاری ان اف تی ها

دقیقاً مانند امور مالی غیرمتمرکز (دیفای)، توکن های غیرقابل تعویض در دوره های اخیر رشد انفجاری داشته اند. اگرچه ان اف تی ها چیز جدیدی در بازار نیستند. اولین باری که ان اف تی ها محبوب شدند دسامبر 2017 بود که بازی «کریپتو کیتیز» (یک بازی ویدئویی مبتنی بر زنجیره بلوکی است که توسط آزیوم زن توسعه یافته‌است که به بازیکنان اجازه می‌دهد به خرید، جمع‌آوری، پرورش و فروش انواع گربه‌های مجازی بپردازند) بسیار مورد توجه قرار گرفت.

اخیراً، ان اف تی ها از طریق توجه برخی از افراد مشهور دوباره محبوب شده اند. همچنین، تعداد بازارهای ان اف تی که میزبان ان اف تی های مختلف هستند رشد تصاعدی داشته است.

انجمن ملی بسکتبال (NBA) اخیراً بازار اختصاصی خود را برای ان اف تی ها یعنی ان بی ای تاپ شات راه اندازی کرده است که 230 میلیون دلار فروش داشته است. ان اف تی های تاپ شات بر روی بلاکچین ایجاد شده توسط «دپر لبز» کار می کنند.

کد خبر: 1399122308MGMMMF

مطالب مرتبط:

هفت نکته که باید درباره NFT بدانید

عرضه اولین توکن فلزات جهان توسط غول معدنی روسیه

توکن های تعویض ناپذیر ستاره جدید صنعت رمزارز هستند؟

فروش اولین توییت به عنوان یک NFT توسط مدیر عامل توییتر

NFT نقاشی سوزانده شده «بنکسی» 400 هزار دلار به فروش رسید

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

آشنایی با ارز دیجیتال بیکری توکن (BAKE)

ارز بیکری توکن (BAKE) در سپتامبر سال 2020 راه اندازی شد و بخشی از اکوسیستم بیکری سواپ است. ارائه دهندگان نقدینگی از طریق توکن...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین BEP2 (BTCB)

یک توکن با استاندارد BEP2 است که 100 درصد توسط بیت کوین (BTC) پشتیبانی می شود. آدرس های ذخیره برای هر کسی جهت حسابرسی...

توکن و استاندارد ERC20 چیست؟

ERC-20 مجموعه ‌ای از قوانینی است که باید روی یک توکن پیاده‌ سازی شود تا امکان فعالیت روی شبکه اتریوم برای آن ایجاد شود. ERC-20ها...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته