پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

احتمال راه اندازی پلتفرم نگهداری و معاملات رمزارز توسط دویچه بانك

یک گزارش نادیده گرفته شده در ماه دسامبر از مجمع اقتصاد جهانی (WEF)، برنامه های دویچه بانک برای راه اندازی پلتفرم نگهداری دارایی های دیجیتال را نشان می دهد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از دکریپت، WEF طی گزارشی در دسامبر تحت عنوان «رمزارز چه فایده ای دارد: بررسی اجمالی موارد استفاده از ارز های دیجیتال»، جزئیاتی را از دویچه بانک در مورد یک اثبات مفهوم برای نگهداری رمزارز ارائه داد.

این گزارش که امروز توسط کوین دسک به آن اشاره شده است، تمایل این بانک برای گسترش عرضه محصولات خود را نشان می دهد.

«پلتفرم نگهداری دارایی دیجیتال» پیشنهادی به چهار مرحله تقسیم می شود.

اولین مورد تأمین نگهداری برای سرمایه گذاران سازمانی مانند مدیران دارایی و دفاتر خانواده، شرکت ها و صندوق های دیجیتال است. مورد دوم فراتر از نگه داشتن رمزارز خواهد بود و اجازه خرید و فروش از طریق کارگزاران و صرافی ها را می دهد.

در مراحل بعدی، دویچه بانک خدمات پیرامون پیشنهادات اصلی را از حسابداری مالیاتی گرفته تا پیاده کردن توکن ها در پلتفرم های بلاک چین و در نهایت، معامله و عرضه توکن را اضافه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: آینده دارایی های دیجیتال در بازار رمزارزها

دیروز، BNY Mellon، قدیمی ترین بانک ایالات متحده، گفت که ذخیره رمزارز برای مشتریان را آغاز می کند. این برنامه قصد دارد به نمایندگی از مدیران دارایی حق نگهداری بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال را به عهده بگیرد.

از آنجایی که شرکت هایی مانند مایکرو استراتژی، اسکوئر و تسلا شروع به انداختن بیت کوین در قلک های خود کرده اند، از این رو بانک های بزرگ به سرعت در حال واکنش هستند تا از افزایش علاقه سازمانی و خرد به رمزارز بهره ببرند.

اگرچه دویچه بانک اعلامیه بزرگی در مورد اهداف خود ارائه نداد، اما این اخبار دیررس ممکن است همچنان بازار ها را به سمت بالا سوق دهد. دویچه بانک با دارایی 1.5 تریلیون دلار بیست و یکمین بانک بزرگ جهان (و ششمین بانک بزرگ اروپا) است.

بر اساس این سند، «این بانک اثبات مفهوم خود را به پایان رسانده است و در صدد دستیابی به محصول مناسب در سال 2021 است و در عین حال کاوش علاقه مشتریان جهانی برای شروع ابتكارات آزمایشی را بررسی می كند.»

مطالب مرتبط:

کونوس پلتفرم – پاسخگوی تمام نیازهای مالی آنلاین شما

بزرگترین بانک سنگاپور پلتفرم معاملات رمزارز خود را راه اندازی خواهد کرد

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

شاخص ترس و طمع چیست؟

بازارهای مالی بر مدار عوامل مختلفی می گردند که به روندهای آن شکل داده و قیمت دارایی ها را تعیین می کنند. بخشی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته