پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

ریپل SEC را متهم کرد که درباره XRP به صرافی ها هشدار نداده است

شرکت ریپل، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) را متهم کرد که تا سال 2019 از هشدار به صرافی ها درباره اوراق بهادار بودن توکن XRP خودداری کرده است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یوتودی، در جریان کنفرانس دادرسی مقدماتی که روز دوشنبه برگزار شد، وکیل برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل، ادعا کرد که SEC در بحث های متعددی که در سال 2019 و قبل از آن انجام شد، به فعالان بازار رمزارز، از جمله صرافی ها، در مورد وضعیت اوراق بهادار XRP هشدار نداده است.

او گفت که وکلای ریپل به تازگی دریافته اند که SEC تا سال 2019 گفت و گو های متعددی با فعالان بازار ارز های دیجیتال داشته اما در هیچ یک از آن ها نگفته که این کمیسیون به این نتیجه رسیده که XRP اوراق بهادار است.

مدیران ریپل خواستار مختومه شدن پرونده هستند

وکیل گارلینگهاوس گفته است که او قصد دارد درخواست رد دعوی ارائه شده توسط SEC را بدهد. او نقش موکلش را در کمک به فروش XRP رد می کند. این اتهامی است که هسته اصلی شکایت SEC را تشکیل می دهد.


ریپل چیست؟


وکیل گارلینگهاوس می گوید که او هیچ اطلاعی نداشته که XRP ممکن است در دسته بندی قرارداد سرمایه گذاری قرار بگیرد.

وکیل کریس لارسن (Chris Larsen) مدیر عامل سابق ریپل نیز گفت که موکل او هم قصد دارد خواستار رد دعوی SEC از سوی دادگاه شود.

SEC آماده حمله به دفاع ریپل می شود

اما کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا همچنان اصرار دارد که XRP به عنوان قرارداد سرمایه گذاری توسط شرکت ریپل عرضه و فروخته شده است.

این نهاد تنظیم مقررات آمریکا به قاضی دادگاه فدرال اطلاع داد که به احتمال زیاد لایحه ای را علیه دفاع ریپل ارائه خواهد کرد. وکیل ریپل نیز در پاسخ SEC را متهم کرد که قصد جلوگیری از بررسی های این شرکت را دارد.

مطالب مرتبط:

SEC: مدیران ریپل بازار XRP را دستکاری می‌کنند

ریپل به دنبال استفاده از XRP در ارزهای دیجیتال بانک مرکزی

ثبت نمایندگی ریپل در وایومینگ، عامل رشد مقطعی قیمت XRP شد

رئیس پیشین SEC شکایت از ریپل را اشتباه دانست

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته