سه‌شنبه 29 اسفند 1402

سود 1.8 میلیون دلاری ستاره فوتبال آمریکایی از ان اف تی ها

ستاره لیگ ملی فوتبال (ان اف ال) راب گرونکوفسکی، در شروع فروش توکن های غیر قابل تعویض (ان اف تی) خود بیش از 1.8 میلیون دلار فروش اولیه در بازار اپن سی ایجاد کرده است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، کلکسیون ان اف تی سری قهرمانی راب گرونکوفسکی، شامل پنج کارت توکنیزه شده مختلف است که عکس های اکشن درون بازی را از این بازیکن در طول بازی های منجر به قهرمانی نشان می دهد.


فناوری بلاک‌چین و اپلیکیشن‌های مبتنی بر توکن


مجموعه مسابقات قهرمانی شامل پنج مجموعه قابل جمع آوری است، از جمله یک توکن منحصر به فرد، و چهار ان اف تی که 87 نسخه از آنها از 11 مارس تا 13 مارس ضرب شده و به حراج گذاشته شده اند.

«کارت هایلایت دوران حرفه ای گرونکوفسکی» که تک است، یک کلاژ از چهار تصویر متشکل از توکن های دیگر مجموعه است و توسط گرونکوفسکی به صورت دیجیتالی امضا شده است. خریدار این توکن علاوه بر دو بلیط برای حضور در یکی از بازی های ان اف ال وی در سال 2021 و بلیط VIP برای مراسم بعدی مهمانی ساحلی گرونکوفسکی، فرصت دیدار با این ستاره را خواهد داشت.

ستاره فوتبال آمریکایی

پیشنهادات خرید این ان اف تی منحصر به فرد با قیمت تقریبی 110 دلار آغاز شد و پیشنهاد دهندگان به سرعت قیمت ها را به شش رقم رساندند. در مراحل پایانی حراج، پیشنهادات طی دو ساعت قیمت را از 150،000 دلار به بیش از 400،000 دلار رساند. یک پیشنهاد دهنده توکن را به قیمت 229 اتر خریداری کرد که در آن زمان تقریباً 430،000 دلار ارزش داشت.

این خریدار در طول حراج مشغول بود و 160 مورد از ان اف تی های گرونکوفسکی را خریداری کرد، از جمله هر 5 توکن برتر با قیمت کلی 650 هزار دلار.

برخی از توکن های گرونکوفسکی در حال حاضر در بازارهای ثانویه اپن سی دست به دست می شوند. GRONK Championship LI به قیمت 14.2 اتر (26000 دلار) فروخته شده است، در حالی که GRONK Championship LV با فروش 7.77 اتر (14000 دلار) به فروش رسید.

راب گرونکوفسکی از سال 2010 به صورت حرفه ای فوتبال را شروع کرد. پس از کسب سه سوپر بول با تیم نیو انگلند پاتریوت، در سال 2020 به تیم بوکانیرس تامپا بی نقل مکان کرد و چهارمین قهرمانی خود را به دست آورد.

ماه مارس برای ان اف تی ها ماه بزرگی بود، و گروه Kings of Leon پس از راه اندازی یک آلبوم موسیقی توکنیزه شده بیش از 2 میلیون دلار درآمد کسب کرد و یک ان اف تی از یک نقاشی تازه سوزانده شده توسط هنرمند مشهور خیابانی، بنکسی، تقریباً 400000 دلار فروخته شد.

کد خبر: 1399122506MGMMMF

مطالب مرتبط:

هفت نکته که باید درباره NFT بدانید

کاربرد توکن‌های تعویض‌ناپذیر چیست؟

توکن های تعویض ناپذیر ستاره جدید صنعت رمزارز هستند؟

عرضه اولین توکن فلزات جهان توسط غول معدنی روسیه 

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

آشنایی با ارز دیجیتال بیکری توکن (BAKE)

ارز بیکری توکن (BAKE) در سپتامبر سال 2020 راه اندازی شد و بخشی از اکوسیستم بیکری سواپ است. ارائه دهندگان نقدینگی از طریق توکن...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین BEP2 (BTCB)

یک توکن با استاندارد BEP2 است که 100 درصد توسط بیت کوین (BTC) پشتیبانی می شود. آدرس های ذخیره برای هر کسی جهت حسابرسی...

توکن و استاندارد ERC20 چیست؟

ERC-20 مجموعه ‌ای از قوانینی است که باید روی یک توکن پیاده‌ سازی شود تا امکان فعالیت روی شبکه اتریوم برای آن ایجاد شود. ERC-20ها...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته