جمعه 31 فروردین 1403

قرارداد هاي هوشمند كاردانو در راه است!

تیم توسعه دهنده بلاک چین کاردانو (Cardano) جزئیات جدیدی پیرامون انتشار قراردادهای هوشمند اعلام کرده و گفت که این قراردادها در ماه اوت راه اندازی خواهد شد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از دیلی هودل، در پی انتشار پروتکل ماری (Mary) در ماه گذشته میلادی، شرکت کاردانو اعلام کرد که ارتقای آلونزو (Alonzo) در ماه اوت آینده (مرداد-شهریور) انجام می شود.


قرارداد هوشمند چیست


IOHK، شرکت توسعه دهنده کاردانو، این هفته اعلام کرد که ارتقای آلونزو پشتیبانی از قراردادهای هوشمند را به بلاک چین کاردانو اضافه می کند.

این به روزرسانی به توسعه دهندگان امکان می دهد که روی پلتفرم کاردانو کار کنند. این عملکرد هم اکنون در شبکه اتریوم وجود دارد و انتظار می رفت که در کاردانو هم پشتیبانی شود.

IOHK یادآور شد که هدف از این ارتقا حمایت از کسب و کارها و پشتیبانی از توسعه دهندگانی است که مایل به ساخت نرم افزارهای غیرمتمرکز دیفای هستند.

به گفته IOHK:
«قراردادهای هوشمند مرحله بعدی تکامل کاردانو به عنوان یک دفترکل توزیع شده در سراسر جهان هستند. یک بلاک چین که از کسب و کار روزمره پشتیبانی می کند باید تضمین کند که افراد می توانند وجوه خود را جابجا کنند و هزینه محصولات را به روشی مطمئن پرداخت کنند.»

قراردادهای هوشمند تضمین می کنند که یک تراکنش یا خرید فقط در صورتی انجام می شود که شرایط خاصی محقق شده باشد و با این کار تسویه حساب های مطمئن و دقیق را امکان پذیر می کنند.

IOHK پیش بینی می کند که در ماه مه و ژوئن کاربران می توانند محصول جدید را آزمایش کنند. صرافی ها و کیف پول ها نیز امکان این را خواهند داشت تا پلتفرم خود را ارتقا داده و برای ارتقای پروتکل آلونزو آماده باشند.

توکن ADA کاردانو در سال جاری میلادی رشد شگفت انگیز 722 درصدی را تجربه کرده است. این توکن که در ماه ژانویه 0.18 دلار بود، رکورد تاریخی 1.48 دلار را ثبت کرده است و در حال حاضر در حدود 1.27 دلار معامله می شود. ارزش کل بازار این توکن بیش از 40 میلیارد دلار است.

کد خبر: 1400012301AAMMMF

مطالب مرتبط:

همه چیز در مورد هاردفورک کاردانو با نام ماری (Mary)

رفع شکاف بین اپلیکیشن های غیرمتمرکز و مشاغل با فناوری بلاک چین

بر خلاف وب اولیه، بلاک چین به حمایت دولتی نیاز ندارد

ضرورت توجه بزرگان دیتا به فناوری بلاک چین

محتوای غیرقانونی و بلاک چین

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

سندباکس که در سال 2011 راه اندازی شد، یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان می دهد دارایی های...

آشنایی با ارز دیجیتال استراتیس (STRAX)

استراتیس یک پلتفرم بلاک چین به عنوان یک سرویس است که چندین محصول و خدمات را برای شرکتها ارائه می دهد، از جمله راه...

توکن و استاندارد ERC20 چیست؟

ERC-20 مجموعه ‌ای از قوانینی است که باید روی یک توکن پیاده‌ سازی شود تا امکان فعالیت روی شبکه اتریوم برای آن ایجاد شود. ERC-20ها...

آشنایی با ارز دیجیتال تتا (THETA)

تتا یک شبکه مبتنی بر بلاک چین است که برای پخش ویدئو ساخته شده است. در مارس 2019 راه اندازی شد، و شبکه اصلی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته