جمعه 7 اردیبهشت 1403

خریدار توکن تعویض ناپذیر اثر هنری بیپل هویت واقعی خود را فاش کرد

بنیان گذار ناشناس صندوق توکن تعویض ناپذیر متاپرس (Metapurse) که اثر هنرمند دیجیتال مشهور بیپل را خریداری کرده بود، هویت واقعی خود را فاش کرد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، خریدار مرموز گرانتر توکن تعویض ناپذیر (NFT) جهان که اثر هنری دیجیتال هنرمند مشهول بیپل (Beeple) با نام «پنج هزار روز اول» بود، هویت واقعی خود را فاش کرد.


فناوری بلاک‌چین و اپلیکیشن‌های مبتنی بر توکن


بنیان گذار صندوق توکن تعویض ناپذیر متاپرس (Metapurse) اوایل ماه جاری میلادی موفق شد با بالاترین پیشنهاد، این اثر را از حراج کریستی به قیمت 69.3 میلیون دلار خریداری کند.

در حالی که همین هفته پیش مشخص شد که خریدار این NFT بنیان گذار متاپرس بوده، این شرکت روز پنجشنبه در یک پست وبلاگی نام واقعی مدیران کلیدی خود را فاش کرد.

براساس این گزارش، نام واقعی بنیان گذار متاپرس که تاکنون با نام مستعار MetaKovan شناخته می شد، ویگنش سوندارسان (Vignesh Sundaresan) است. او پیش از تأسیس متاپرس، از سال 2013 به طور فعال در صنعت رمزارز مشارکت داشت و صرافی رمزارزی کوینز-ای (Coins-e) را ایجاد و در بنیان گذاری پروژه خودپرداز رمزارزی بیت اکسس (BitAccess) مشارکت کرد.

سوندارسان در حال حاضر متاپرس را با همکاری دیگر عضو ناشناس این شرکت که با نام مستعار توبادور (Twobadour) مشهور است، اداره می کند. نام واقعی توبادور نیز آناند ونکاتسواران (Anand Venkateswaran) اعلام شده است. هر دو آن ها مهاجرانی از ایالت تامیل نادو در جنوب هند هستند.

سوندارسان و ونکاتسواران در یادداشت خود نوشتند:

«ما می توانستیم با نام مستعار ادامه دهیم، اما تصمیم گرفتیم به چند نکته در بیانیه مطبوعاتی مشترک خود با خانه حراج کریستی اشاره کنیم. هدف این بود که به مردم هند و رنگین پوستان نشان دهیم که آنها نیز می توانند راهبر باشند؛ اینکه صنعت رمزنگاری قدرت برقرارکننده تساوی میان غرب و بقیه است؛ و اینکه جهان جنوب در حال خیزش است.»

آنها همچنین اظهار گفتند که نام مستعار برای آن «هرگز به معنای ماسک» نبوده، بلکه «پوششی خارجی» برای قدرت بخشیدن به آن ها بوده است.

متاپرس همزمان با افشای هویت مدیران خود، یک بسته بورسیه متاپرس را اعلام کرد که شامل پنج کمک هزینه برای نویسندگانی است که درباره همگرایی فناوری توکن های تعویض ناپذیر، هنر و امور مالی می نویسند.

براین اساس، متاپرس در این نسخه اول 100,000 دلار به پنج نفرنویسنده، تهیه کننده و سازنده محتوا می دهد که به صورت ماهانه در طول 12 ماه پرداخت خواهد شد.

کد خبر: 1399122905AAMMMF

مطالب مرتبط:

هفت نکته که باید درباره NFT بدانید

کاربرد توکن‌های تعویض‌ناپذیر چیست؟

عرضه اولین توکن فلزات جهان توسط غول معدنی روسیه 

توکن های تعویض ناپذیر ستاره جدید صنعت رمزارز هستند؟

فروش اولین توییت به عنوان یک NFT توسط مدیر عامل توییتر

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

آشنایی با ارز دیجیتال بیکری توکن (BAKE)

ارز بیکری توکن (BAKE) در سپتامبر سال 2020 راه اندازی شد و بخشی از اکوسیستم بیکری سواپ است. ارائه دهندگان نقدینگی از طریق توکن...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین BEP2 (BTCB)

یک توکن با استاندارد BEP2 است که 100 درصد توسط بیت کوین (BTC) پشتیبانی می شود. آدرس های ذخیره برای هر کسی جهت حسابرسی...

توکن و استاندارد ERC20 چیست؟

ERC-20 مجموعه ‌ای از قوانینی است که باید روی یک توکن پیاده‌ سازی شود تا امکان فعالیت روی شبکه اتریوم برای آن ایجاد شود. ERC-20ها...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته