جمعه 31 فروردین 1403

پی پال می‌خواهد کیف پول ارزهای دیجیتال بانک مرکزی باشد

مدیر عامل پی پال، دن شولمن گفته است که پی پال در آینده نقش مهمی در استفاده ارز های دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) خواهد داشت.

به گزارش سکه نیوز به نقل از بلاک کریپتو، در جلسه روزانه سرمایه گذاران شرکت، شولمن گفت پی پال در حال آماده شدن برای کیف پول دیجیتال CBDC های جهانی است.

نقشه راه محصول جدید پی پال که برای رمزارز رونمایی شده است، تبدیل شدن به یک پلتفرم CBDC است. شولمن گفت که او کیف پول های دیجیتال پی پال را راهی می بیند که از طریق آن بانک های مرکزی توکن ها را به مشتریان عرضه کنند.

«پی پال یک مکمل کامل برای بانک های مرکزی و دولت برای توزیع CBDC به روشی مدرن است تا افراد بیشتری بتوانند به اقتصاد دیجیتال دسترسی داشته باشند و ما فکر می کنیم که این نقطه تمرکز این واحد تجارت جدید است که ما جمع آوری کرده ایم.»


ارز دیجیتال چیست ؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمز ارز و ارز مجازی


هنوز هم، برخی از بانک های مرکزی تا صدور CBDC فاصله زیادی دارند. کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا گفته است که عرضه یورو دیجیتال ممکن است سال ها به طول انجامد و فدرال رزرو هنوز در مرحله تحقیق درباره احتمال عرضه دلار دیجیتال است. در همین حال، شولمن گفت پی پال به دنبال افزودن سودمندی به دارایی های موجود است.

پی پال در جلسه سه ماه آخر 2020 خود از نقشه راه محصولات خود در اوایل ماه جاری رونمایی کرد. در طی آن جلسه، شولمن سیستم مالی فعلی را منسوخ خواند، و اینکه این پی پال را به سمت ایجاد یك واحد جدید متمرکز بر بلاك چین و اقتصاد دیجیتال سوق می دهد. شولمن در جلسه امروز عقاید خود را تکرار کرد.

وی گفت: «​​ما به سمت یك فن آوری مدرن می رویم، این می تواند فناوری دفتر کل توزیع شده باشد، ممكن است فناوری دیگری نیز باشد، ما شاهد این هستیم که تغییر فرم ارزش ها به نوع دیجیتالی چگونه جهان را تغییر خواهد داد.»

و پی پال در حال برنامه ریزی است تا از نزدیک به آن اشکال دیجیتالی ارزش نگاهی بیندازد. نظرات شولمن بیشتر از توزیع CBDC به آرزو های وسیع تری اشاره دارد. مرحله 1 در نقشه راه محصول، رمزارز را به عنوان یک ابزار بودجه بر روی پی پال امکان پذیر می کند، اما شولمن همچنین اظهار داشت که پی پال به دنبال دیجیتالی کردن دارایی های دیگر از طریق استفاده از قرارداد های هوشمند و توکن سازی است.

وی گفت: «اگر به برخی از کاربرد های موجود در بلاک چین فکر می کنید … در مورد دیجیتالی کردن دارایی صحبت می کنید … که می تواند در قسمت های کوچکتر تجزیه شود. این به وضوح مواردی است که ما در نقشه راه خود بررسی می کنیم.»

به گفته شولمن، بخشی از ایجاد سودمندی در حال حاضر، شامل تفکر درازمدت و تجسم یک سیستم مالی جدید است.

شولمن گفت: «این یک فرصت در چند دهه است … جایی که ریل های اساسی دوباره طراحی می شوند و ما فرصتی برای تغییر شکل آن داریم.»

مطالب مرتبط:

امکان انجام پرداخت های محدود رمزارزی در پی پال

شرکت پی پال از سال ۲۰۲۱ از رمزارزها پشتیبانی خواهد کرد

کارمزد تراکنش‌های مالی در پی‌پال ۳۰ برابر بیشتر از بلاک چین است

عرضه سیستم جدید پرداخت توسط بایننس/ پی پال رمزارزها در راه است؟

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته